Tuesday 12 January 2010

Terima kasih tetamu 2009...

Selamat Tahun baru 2010 pihak Jafmanurin's Homestay ucapkan kepada semua pengunjung blog ini dan juga tetamu kami yang sentiasa memberi sokongan kepada kami.
Kepada tetamu kami sepanjang 2009 kami amat-amat menghargainya kerana tanpa anda semua mungkin Jafmanurin's Homestay tidak ada seperti hari ini.

Jafmanurin's Homestay bermula dengan sebuah apartment sahaja tetapi dengan sokongan dan kepercayaan yang diberikan oleh tetamu kami, Jafmanurin's Homestay terus mengorak langkah dengan menambah bilangan apartment sehingga kini menjadi lima kesemuanya.
Kepada tetamu kami yang tidak sempat untuk disenaraikan disini kami memohon maaf dan sentiasa mengingati kehadiran kamu semua ke homestay kami.

Disini kami paparkan beberapa komen dari tetamu kami.

"thankz to en.jafri...kami semua selesa dgn homestay yg disediakan..kalau ade rezeki kt berjumpe lagi..(shahrulnizam JAyBee Riders)"

Putra Al-Maliki Tahniah kepade Jaf manurin's Homestay juge kerana telah menjadi pilihan bekas warga utem untuk menginap.. hehe..

Suriyani
Says:

Terima kasih kepada pengurusan Jafmanurin’s Homestay atas layanan yang diberikan kepada kami sekeluarga. Homestay yang menarik, selesa dan lengkap dengan segala kemudahan (seperti berada dirumah sendiri) dengan harga yang sangat berpatutan. Lokasi yang sangat strategik memudahkan kami untuk mencari barang-barang keperluan serta membeli-belah disekitar kawasan MITC serta melawat tempat-tempat menarik di Bandar Melaka. Bagi mereka yang masih tercari-cari penginapan di Melaka, saya syorkan anda untuk menginap di Homestay ini. Tahniah dan syabas untuk En.Jafri dan Pn.Nora. Semoga pengusahaan homestay anda akan berkembang maju dan dikenali ramai.

S'wak Gurzl Says:
Satu lokasi yang sangat strategik seiring dengan pembangunan Negeri melaka. Di harap suatu hari nanti homestay En.Jafri ini akan berkembang hingga ke seluruh pelusuk negeri.Next time mungkin org seberang akan bertandang hehehe….good luck

fadli Says:

memang berbaloi….
rumah yang kemas dan bersih,dekat dengan zoo…dan lain-lain tempat menarik.Maideen yang belum bukak pun dekat dengan rumah ni.Nak pergi umbai makan ikan bakar pun dekat.dapek pulak presen cucoq menderam mak mentuo jafri….sodap.

nazkha Says:

Terima kasih di atas layanan En.Jafri ketika singgah semalam di Sana..Keadaan rumah yang selesa dan menarik.

deni Says:
satu percutian of the year bagi kami sekeluarga,tambah lagi kami dapat bertemu dgn tokey homestay yang baiiikkk bangat…sangat terharu dan berbangga menjadi rakyat malaysia dengan berjumpa dgn org seperti en jafri….insyaAllah ada umur yang panjang kite bertemu kembaliiii….
ulau melingkau di atas pagau
pagau di buat dari besi
dah puas kami melilau
berjumpo di homestay yang best sekali…
terima kasih juga dari DENI sekeluarga atas kerjasama tuan.

Sila klik untuk lihat komen tetamu.

- terima kasih sekali lagi kepada semua tetamu yang pernah menginap di Jafmanurin's Homestay Insyaallah kami akan cuba perbaiki apa yang kurang di 2010

1 comment:

  1. I rеally lіke it whеneveг pеοple
    get together anԁ share iԁeaѕ. Great wеbsіtе, κeеp it up!



    Herе іѕ my web-ѕite: Saint. Mark's Basilica Venice Italy

    ReplyDelete